Vrijmarkt

Aanmeldprocedure en reglement Vrijmarkt

Om ook dit jaar deel te kunnen nemen aan dit gezellige onderdeel van Koningsdag, kunt u zich inschrijven bij De Koningshof.

Vooraf inschrijven in De Koningshof op Kerkplein 1:
  donderdag 11 april van 19:00 uur tot 21:00 uur
  zaterdag 13 april van 10:00 uur tot 12:00 uur

En bij de stand van de Oranjevereniging op de weekmarkt (Kampweg) op donderdag 18 april van 10:00 uur tot 12:00 uur.

Voor leden en donateurs is deelname gratis. De kosten (2019) voor niet-leden zijn € 7,50 per plaats.
De plaatsen zijn circa 3 meter breed. Mocht u als lid een tweede plek willen reserveren,
dan betaalt u hiervoor slechts € 5,-.

INSCHRIJVEN OP KONINGSDAG ZELF is mogelijk, de kosten zijn dan € 10,- per plaats.

Om het een en ander soepel te laten verlopen, zijn de volgende Koninklijke regels van toepassing:

Aanvoer van uw goederen kan via de Achterpoort van Landgoed Huis Doorn (B), middels een bolderkar, kruiwagen en/of lopend. Het is niet toegestaan het terrein per auto of fiets te betreden. U mag wel met uw fiets – volgeladen met spullen – naar uw plek gaan. Daarna verzoeken wij u om uw fiets weer buiten te parkeren.

Voor het transport van uw goederen kunt u (tegen een vergoeding van € 1,- ) ook gebruik maken van de golfkarretjes die uw goederen vanaf de Achterpoort naar uw plek brengen. Dit geldt ook voor het afvoeren na afloop van de vrijmarkt van uw goederen naar de Achterpoort.

Gebruik van (behang)tafels is toegestaan, het plaatsen van marktkramen niet. Kleine partytenten en parasols zijn toegestaan. U mag bijna alles verkopen wat u wilt, zolang dit maar geen groot huisraad, drank- en etenswaren betreft.
Beroepshandel is niet toegestaan. Het gebruik van open vuur en/of gastoestellen is niet toegestaan

Wij verwachten van de deelnemers dat zij hun plek netjes en schoon achterlaten en onverkochte goederen en afval mee naar huis nemen. Dank u wel!