Lidmaatschap / Donatie

LID WORDEN

De Oranjevereniging is er voor en door inwoners van Doorn. Maar zonder uw steun kunnen wij niets!

Met een actief bestuur organiseren wij als Oranjevereniging (regelmatig ook in samenwerking met andere partijen) fantastische festiviteiten/activiteiten voor de inwoners van Doorn. Koningsdag op Landgoed Huis Doorn, diverse concerten in De Koningshof, OranjePubQuizzz en ook leuke kleinere (online) activiteiten.
De oranjevereniging is erkend als culturele ANBI (RSIN 0044.70.205)

MAAR … dit kunnen wij niet zonder leden of fijne bijdragen van dorpsgenoten.
We hebben een mooi aantal (trouwe) leden, maar wij zouden het zo fijn vinden om de jongere generaties meer actief bij het dorpsgebeuren te betrekken. Vandaar ook onze speciale oproep aan jongeren en jonge gezinnen (met wellicht ook super ideeën en inzet) om lid te worden van de Oranjevereniging Doorn.

Je bent al lid voor een minimaal bedrag van 20 euro per jaar!
Als lid van onze vereniging krijg je altijd alle nieuwtjes als eerste te horen en heb je leuke voordelen in acties en evenementen.

Druk op bovenstaande oranje knop en stuur direct een mail met naam, adres, telefoonnummer en als je wilt je geboorte datum, dan ontvang je van ons z.s.m. een bevestiging met een factuur voor het lidmaatschap.

DONEREN

… mag natuurlijk ook ALTIJD! Wij zijn altijd reuze blij met een donatie op

IBAN NL11 ABNA 0470782684 t.n.v. Oranjevereniging Doorn

Bij voorbaat HARTELIJK DANK!